Dag 4. Lincoln IL St. Louis MO - Reisverslag uit Saint Louis, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu Dag 4. Lincoln IL St. Louis MO - Reisverslag uit Saint Louis, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu

Dag 4. Lincoln IL St. Louis MO

Blijf op de hoogte en volg Rob

11 Mei 2016 | Verenigde Staten, Saint Louis

Na een klein beetje miezer werd het toch nog een stralende dag en de temperatuur loopt ook gestadig op. Het was vandaag wel een hoop gestuiter op kleine en slecht onderhouden binnenweggetjes. Maar dit is wat ik wilde. Het was wel de originele Route66 want overal langs de weg staan boorden om ons er aan te herinneren. Het is het echt het platteland van Amerika dat we kennen uit de film. Mooie witte houten huizen met keurige grasveldjes er om heen en zonder hekwerk. Maar wel overal de Amerikaanse vlag op de veranda. Onderweg kwamen we een oude baas tegen die zijn huis had omgebouwd tot een Route66 museum. Nou ja eigenlijk was het een verzameling troep die de uitdragerij van Malle Pietje zo doen verbleken. Een aardige politieagent was nog zo vriendelijk om even een groepsfoto te maken. De brug op de foto zijn ze aan het restaureren en het was waarschijnlijk niet de bedoeling dat we daarover zijn gereden want de andere kant was afgesloten maar met de motor konden we nog net langs de afzetting. We zijn nu in St. Louis en gaan morgen de "Arch" bekijken. Het schijnt mogelijk te zijn om met een soort lift naar boven te gaan. Morgen gaan we het wel zien.

• 11 Mei 2016 - 15:24

Gisela:

Heerlijk Rob, wat een plezier. En gelukkig zijn er ook aardige politie agenten.

• 11 Mei 2016 - 21:02

Gerard:

Eindelijk Rob, dit wilde je altijd al, ten minste zolang als ik me herinner. Geniet ervan

• 12 Mei 2016 - 22:02

Wil @ Joop:

Hoop dat je veel plezier van die rit hebt, eindelijk even ontspannen, op een leuke manier.
    wensen komen toch wel eens uit, blijkbaar.
    jammer van die mooie laarzen.

• 12 Mei 2016 - 22:12

Jacqueline :

Geweldig Rob, ben nu volledig op de hoogte, maar lees wel een paar dagen achter elkaar, des te spannender blijft het! Leuk om je te volgen en fijn dat wij zo met je mee kunnen reizen. Nog veel veilige kilometers toegewenst op je motor bucket reis met mooi weer.

• 18 Mei 2016 - 12:39

Silvia :

Robbbiieeeeee leuke foto man ....enoy the trip !!

gr
    silvia