Dag 5. St. Louis MO Lebanon MO - Reisverslag uit Lebanon, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu Dag 5. St. Louis MO Lebanon MO - Reisverslag uit Lebanon, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu

Dag 5. St. Louis MO Lebanon MO

Blijf op de hoogte en volg Rob

13 Mei 2016 | Verenigde Staten, Lebanon

Het zat vandaag niet mee. We zouden eerst de Arch gaan bezichtigen en met een lift naar boven gaan, is de hele stad dichtgetrokken van de mist dus dat ging niet door. St. Louis is een grote stad met veel verkeerslichten en daar kan zo'n grote groep motoren meestal niet in een keer doorheen. Al gauw was de groep opgesplitst in twee groepen waarvan de voorste motorrijders van de tweede groep nog ongeveer zagen hoe de eerst groep ging maar daarna splitste ook de tweede groep zich op in een derde groep van vier personen waar ik ook toe behoorde. Ik weet nu hoe St. Louis eruit ziet want ik heb de stad minstens drie keer gezien. Met wat hulp van heel vriendelijke bewoners zijn we i.i.g. de stad uitgekomen. Toen we bij een benzinestation stonden te overleggen wat te doen zagen we de rest van de groep langs komen maar zie dan maar eens op de snelweg te komen. Uiteindelijk heeft, na een telefoontje de volgauto ons gevonden en ons naar het volgende verzamelpunt gebracht. Dat verzamelpunt was een bezoek aan de authentieke indianen groten zoals zij daar ooit woonden. Helaas waren ze wegens onderhoud gesloten. We hebben er nog wel even lekker gegeten. De rit zelf was mooi. Allemaal binnendoor weggetjes en we zijn nog wat gaan drinken in een bar langs zo'n weggetje. Die bar was op z'n zachte gezegd heel apart. Buiten dat het een bouwval was hingen er misschien wel 200 bh's aan het plafond. In alle soorten, maten en kleuren. Waar ze allemaal vandaan kwamen deed de eigenaar heel geheimzinnig over. Toen de derde tegenvaller die dag. Het hotel was vereweg de schechtste tot nu toe. Ook geen wifi en als ontbijt heb ik het maar bij een banaantje en bakje yoghurt gehouden want de koffie was niet te zuipen en thee was er niet. Maar ja morgen is er weer een nieuwe dag.

• 14 Mei 2016 - 14:39

Gisela:

Wat ontzettend leuk, die buste houders, kan je vertellen die van mij hangt er niet bij!! Geen plaats meer voor, hahahaha.

• 17 Mei 2016 - 11:15

Lars:

Maar goed dat je geen BH aanhad Rob (althans, dat neem ik aan), anders was je hem kwijt geweest.