Dag 12. Flagstaff AZ Williams AZ - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu Dag 12. Flagstaff AZ Williams AZ - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu

Dag 12. Flagstaff AZ Williams AZ

Blijf op de hoogte en volg Rob

19 Mei 2016 | Verenigde Staten, Williams

Vandaag een kort ritje van 80 mijl naar de Grand Canyon. Toen we vanochtend vertrokken was het mooi weer maar hoe dichter we bij de Grand Canyon kwamen werd het somberder. Zonder zon komt de Grand Canyon niet tot z'n recht. De kleuren zijn minder variërend maar het geheel was toch heel indrukwekkend. De weg naar het hoogste punt, Desert View, alleen al is z'n 28 mijl lang Ook de film over het ontstaan was prachtig gemaakt. Toch maar wat foto's gemaakt ondanks het weer en daar aardig wat voor moeten lopen. In Williams was er vandaag een optocht van minstens 200 motoren. Het bleek dat het ging om een memorial day van veteranen. Vandaag weer gezondigd en ben bij een BBQ tent wezen eten. En typisch Amerikaans veel te veel. Het kwam wel goed uit want ik draaide nog op mijn ontbijtje maar mijn riem begint toch al aardig te protesteren. Dat word weer straf lijnen want ik denk dat ik inmiddels zo'n 3 kilo ben aangekomen. Ik kon kiezen tussen een full of half rack. Ik ben blij dat ik voor de half rack ben gegaan. Morgen weer om 9 uur en de weg op naar Kingman en daarna naar Las Vegas. Ik kijk er nu al naar uit.

  • 19 Mei 2016 - 09:05

    Silvia:

    HAPPY BIRTHDAY !!!

  • 19 Mei 2016 - 11:17

    Gisela:

    Lieverd geniet nu maar, dat lijnen komt wel. Geniet maar extra deze dag, IK zeg niet waarom!!!!!
    Dikke knuffels
    Ps. Mooi hè, Die Grand Canyon

  • 19 Mei 2016 - 18:01

    Lars:

    Bij mij is het na een half jaar Amerika nooit meer goed gekomen. Qua massa dan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rob

Actief sinds 28 April 2016
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 9120

Voorgaande reizen:

26 Mei 2018 - 14 Juni 2018

Western Highlights Tour

13 Mei 2017 - 04 Juni 2017

On the road again in the US

07 Mei 2016 - 20 Mei 2016

Roadtrip Route66

Landen bezocht: