Dag 13. Williams AZ Kingman AZ - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu Dag 13. Williams AZ Kingman AZ - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu

Dag 13. Williams AZ Kingman AZ

Blijf op de hoogte en volg Rob

19 Mei 2016 | Verenigde Staten, Williams

Dank je Sil. Ik heb het hier maar niet in de groep gegooid want dan gaan ze allemaal zingen en je wil niet weten hoe dat in het Duits klikt. Voor een ieder die dit reisdagboekje volgt jullie zijn allemaal uitgenodigd voor een bak koffie met gebak. Reiskosten zijn uiteraard voor ieder voor zich.

Vandaag is het de hele dag warm en zonnig geweest. Een beetje zoals een mooie zomerse dag in Torrevieja. We gaan vandaag naar Las Vegas en dus een stuk door de woestijn. Het zal wel nog warmer worden en moeten veel water meenemen. Vanavond wandel ik over de Strip. Het is nu hier over half 7 (voor jullie al over half 4 in de middag) en ik moet gaan opschieten want we gaan vroeger rijden om meer tijd in Las Vegas te kunnen doorbrengen. Helaas lag gisteravond de website van waarbenjij.nu eruit voor onderhoud dus ik schrijf nu nog maar even een stukje. Vanavond meer, als ik er de tijd voor krijg. Viva Las Vegas!

  • 19 Mei 2016 - 18:05

    Lars:

    Wordt een beetje een duur gebakje voor mij als ik naar Spanje moet komen. Of maak je nog een tussenlanding? Als je héél hard zingt, taal maakt niet zoveel uit, klinkt het ook Duits, dan val je niet uit de toon.

  • 19 Mei 2016 - 21:55

    Silvia:

    hahahaha zou ik ook niet doen robbie....veel plezier nog , looks great the trip !

  • 20 Mei 2016 - 16:42

    Mariska:

    Hee rob het klinkt allemaal geweldig daar, leuk nu lekker naar las vegas is toch hele belevenis weer op zich!! Ben benieuwd wat je daar allemaal van vind haha!! veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rob

Actief sinds 28 April 2016
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 9124

Voorgaande reizen:

26 Mei 2018 - 14 Juni 2018

Western Highlights Tour

13 Mei 2017 - 04 Juni 2017

On the road again in the US

07 Mei 2016 - 20 Mei 2016

Roadtrip Route66

Landen bezocht: