Dag 14. Kingman AR Las Vegas NV - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu Dag 14. Kingman AR Las Vegas NV - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu

Dag 14. Kingman AR Las Vegas NV

Blijf op de hoogte en volg Rob

22 Mei 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

Het was een spannende rit vandaag. We zijn over smalle slingerende weggetjes gegaan waar je nog geen berggeit op laat zonder parachute. Ik heb er een paar pal langs de rand zien gaan (zonder vangrail) dat ik even dacht dat de groep wat uitgedund zo gaan worden maar we hebben het allemaal gered. Gelukkig zat ik helemaal achterin de rij zodat ik afstand kon nemen want er waren een paar de uit voorzichtigheid te langzaam gaan rijden en dan worden die zware machines onbestuurbaar. Het gas erop houden is de enige manier. We kwamen uit bij een klein dorpje waar de tijd heeft stilgestaan. Behalve de prijzen dan die waren heel modern. Heel bijzonder was het kraampje waar ik 2 foto's van heb gemaakt. De ezels lopen er nog "vrij" rond. Op de weg naar Las Vegas zijn we nog de Hover dam geweest. Heel indrukwekkend bouwwerk waar wel wat man uren heeft ingezeten. Daarna dwars door de woestijn naar Las Vegas. Dat was saai. 120 mijl betonbaan. We kwamen pas rond 6 uur aan en dan is er weinig tijd om alles te bekijken. Uiteindelijk is Las Vegas een stad van veel licht vreemde mensen en voor alles moet betaald worden. Zelfs voor het internet in het hotel maar dat was niet aan de gang te krijgen. Later bleek dat smartphones en tablets niet konden worden aangesloten. Er waren heel veel straat artiesten die pissig worden als je een foto neemt zonder te betalen. En ik heb er een paar maffe gezien tot en met in een luier en speen in zijn mond. Het is een prima stad als je van gokken houdt want daar is bijna geen ontkomen aan. Misschien was de tijd te kort maar ik heb het wel gezien in Las Vegas.

• 22 Mei 2016 - 09:55

Gisela:

Weer schitterende foto's. Geeft een prima indruk. Jammer dat je maar zo kort in las Vegas bent geweest. Maar gezien is gezien en je geluk heb je al op de weg erheen beproefd!!