Dag 17. Los Angeles Amsterdam (de laatste dag) - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu Dag 17. Los Angeles Amsterdam (de laatste dag) - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu

Dag 17. Los Angeles Amsterdam (de laatste dag)

Blijf op de hoogte en volg Rob

24 Mei 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

Het is nog een dagje Los Angeles om uit te rusten voor de vliegreis morgen. Vandaag even niet in het zadel maar lekker de stad in en op de boulevard wat gedronken. Vanavond zijn we om de hoek bij Denny's, als afscheid, nog wat gaan eten (zonder de Duitsers natuurlijk). Ik heb een heerlijke reis gehad en zit er over te denken om het volgende jaar nog een reis te maken maar ik weet nog niet welke. Ik ga nog wat foto's die ik heb gekregen en de laatste die ik zekf heb gemaakt on line zetten en dan slapen want het wordt morgen een lange dag. Iedereen die het reisverslag heeft gevolgd bedankt voor jullie intresse en reacties.

En wat mijn oude laarzen betreft, ach wat zal er van zeggen ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om ze na zoveel jaren trouwe dienst in Amerika achter te laten dus ze gaan mooi weer mee.

Mijn dank aan Dennis, Paul en Jos van usamotorreizen.nl die deze mooie reis onvergetelijk hebben gemaakt.

  • 24 Mei 2016 - 10:16

    Gisela:

    Goede reis terug, samen met je laarzen!!! En tijdens de terug reis bedenken wat je volgend jaar gaat doen.

  • 24 Mei 2016 - 10:47

    Lars:

    Mag ik die laarzen een keertje lenen dan? Goede reis terug!

  • 26 Mei 2016 - 08:18

    Mark:

    Echt super gaaf Rob! Ben er jaloers.
    Goede terug reis.

  • 03 December 2016 - 21:23

    Diana:

    Heel erg leuk heb me gelijk aan gemeld voor je volgende reis

  • 14 Februari 2017 - 19:12

    Arie:

    Hoi Rob, ik heb de link van je site via Steven gekregen. Was leuk om te lezen. Zelf heb ik het genoegen om bijna dagelijks motor te rijden. Geniet er elke dag weer van. Veel plezier op je volgende reis:). Groeten Arie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rob

Actief sinds 28 April 2016
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 9115

Voorgaande reizen:

26 Mei 2018 - 14 Juni 2018

Western Highlights Tour

13 Mei 2017 - 04 Juni 2017

On the road again in the US

07 Mei 2016 - 20 Mei 2016

Roadtrip Route66

Landen bezocht: