Dag 5. Indianola MI -> Memphis TN - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu Dag 5. Indianola MI -> Memphis TN - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu

Dag 5. Indianola MI -> Memphis TN

Door: Rob Raaphorst

Blijf op de hoogte en volg Rob

18 Mei 2017 | Verenigde Staten, Memphis

Vandaag was het eindelijk zover, een bezoek aan Graceland! Ik ben geen uitgesproken Elvis fan maar ze zeggen als je in Memphis bent moet je daar naartoe. Er zijn er in de groep die er al meerdere keren zijn geweest en speciaal voor deze reis hebben gekozen om met de motor door Amerika te kunnen crossen en maar ook Graceland te kunnen bezoeken. Het was best wel interessant maar ook erg commercieel. En groot. Niet zozeer het landgoed maar het hele gebeuren er omheen. Er is zoveel materiaal dat ik mij afvraag wat authentiek is en wat niet. B.v. de televisie die hij aan baklappen heeft geschoten. Ik verwacht niet dat die toentertijd bewaard is gebleven maar gewoon bij het grof vuil is geplaatst. Maar er staat daar een oude beeldbuis TV met een kogelgat erin. Je krijgt wel waar voor je geld want als je alles gezien hebt ben je 3 uur en 6 km. verder. Goed voor de conditie. Maar ik kan voortaan zeggen, ik heb een bezoek aan Graceland gebracht. Morgen hebben we een dag vrij en gaan nog verzinnen wat we gaan doen. Er zijn wel verschillende ideeën geopperd maar we zijn er nog niet uit. Het mooiste wat ik vandaag nog tegenkwam stond op de parkeerplaats van Graceland een gloednieuwe Chevrolet Corvette Grand Sport 2017.

  • 18 Mei 2017 - 07:41

    Wilma:

    Hi Rob,

    Ja die Corvette is een plaatje. Doet me denken aan jou oude Corvette.
    Als Elvis fan vind ik het wel erg leuk om al die foto s te zien. Dus bedankt hiervoor. Veel plezier op je "vrije" dag. Ik dacht dat jij altijd vrij had ;-).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rob

Actief sinds 28 April 2016
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 9095

Voorgaande reizen:

26 Mei 2018 - 14 Juni 2018

Western Highlights Tour

13 Mei 2017 - 04 Juni 2017

On the road again in the US

07 Mei 2016 - 20 Mei 2016

Roadtrip Route66

Landen bezocht: