Dag 11. Cleveland AL -> Huntsville AL - Reisverslag uit Huntsville, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu Dag 11. Cleveland AL -> Huntsville AL - Reisverslag uit Huntsville, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu

Dag 11. Cleveland AL -> Huntsville AL

Door: Rob Raaphorst

Blijf op de hoogte en volg Rob

24 Mei 2017 | Verenigde Staten, Huntsville

Vandaag was de eerste regendag en niet zo zuinig ook. Gelukkig had ik toch maar mijn regenpak meegenomen. Met z’n allen over de interstate in de morgen tijdens de spits terwijl de regen met bakken naar beneden komt is geen goeie combinatie. Het is gelukkig allemaal goed gegaan maar het scheelde soms maar weinig. Een aantal in de groep is niet bekend dat het gebruikelijk is in Amerika dat zowel links als rechts ingehaald mag worden dus als je zonder te kijken een baan naar rechts opschuift er mogelijk een vrachtwagen bezig is je in te halen en die jongens rijden niet zachtjes. Nadat we de interstate hadden verlaten ging het een stuk beter. Na een uur of 3 stopte het eindelijk met regenen. Er stond vandaag een bezichtiging op het programma de oudste distilleerderij van Amerika n.l. de Jack Daniel’s Distillery waar, volgens kenners, de beste whiskey wordt gemaakt. We werden rondgeleid door een joviale gids luisterend naar de naam Ron en mogelijk een van de beste afnemers van hun eigen product. Er is nog een groepsfoto met deze persoon gemaakt en die moet morgen op hun website te vinden zijn dus ik ga morgen eens zoeken.

• 24 Mei 2017 - 20:07

Gisela:

Nou Rob, uit betrouwbare bron weet ik dat Jack Daniëls echt niet de beste whiskey ter wereld is. Laat de Schotten het maar niet horen