Dag 19. New Orleans LA - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu Dag 19. New Orleans LA - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu

Dag 19. New Orleans LA

Door: Rob Raaphorst

Blijf op de hoogte en volg Rob

01 Juni 2017 | Verenigde Staten, New Orleans

Gelukkig is het weer vanochtend weer wat opgeknapt en scheen de zon er weer lustig op los maar dat was helaas niet de hele dag zo. Om ‘n uur of 4 kwam het weer met bakken uit de hemel maar gelukkig was de tour al afgelopen want de dubbeldekker bus heeft geen dak. Ik heb nog veel van de stad gezien maar voornamelijk uptown, de betere wijken. De gekleurde medemens woont in downtown New Orleans en de B waar ik verblijf zit tegen downtown aan. Vanmiddag heb ik ook nog een bezoek gebracht aan het Sea Aquarium. De 3d film die ze daar ook vertonen was het zien zeker de moeite waard. De foto’s die ik daar genomen heb zijn soms wat van mindere kwaliteit maar dat komt door het glas wat er tussen zit. Ik heb nog aan een medewerker daar gevraagd of dat tijdelijk verwijderd kon worden maar dat ging helaas niet. I.g.v. de krokodil misschien maar beter zo. Er zit ook nog een foto van een boortoren tussen. Ik wist niet dat die dingen zo groot waren. Net als bij een ijberg zit het grootste deel onder water. Maar dat het zo'n enorme constructie zou zijn. En... ik heb er een nieuwe gave tattoo bij (zie foto).

  • 02 Juni 2017 - 17:34

    Gisela:

    Lieve Rob,
    Schattig die tatoo

  • 04 Juni 2017 - 16:04

    Wilma :

    Leuk Rob, alleen mis ik de eierdop van Calimero ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rob

Actief sinds 28 April 2016
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 9110

Voorgaande reizen:

26 Mei 2018 - 14 Juni 2018

Western Highlights Tour

13 Mei 2017 - 04 Juni 2017

On the road again in the US

07 Mei 2016 - 20 Mei 2016

Roadtrip Route66

Landen bezocht: