Dag 12. Bishop CA -> Fresno CA - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu Dag 12. Bishop CA -> Fresno CA - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu

Dag 12. Bishop CA -> Fresno CA

Blijf op de hoogte en volg Rob

07 Juni 2018 | Verenigde Staten, Fresno

Yes ik heb mijn Harley weer terug met een spiksplinternieuwe achterband. De eerste 100 km. wat rustig aandoen om hem in te rijden maar daarna gaan we weer los. Nou die kans was vollop aanwezig in de bergen. In het begin stonk het een beetje naar verbrand rubber maar dat was maar even. Vandaag hebben we Yosemite National Park bezocht en ik moet zeggen dit is de mooiste van allemaal. Op zo'n 2400 meter is het best wel koud. Niet zonder jas rijden dus. De sneeuw blijft daar liggen. Er wordt ook gewaarschuwd voor wilde dieren die spontaan kunnen oversteken waaronder ook beren maar vandaag geen beren op de weg gezien. Het is ook ten strengste verboden om voedsel weg te gooien want die dieren kunnen dat op honderden meters ruiken en dat wil je niet. Zelfs op de afvalbakken zit een slot want ze zijn vindingrijkheid. Morgen weer vroeg op voor twee dagen San Francisco. Een ritje met de tram gaat wel lukken maar een bezoek aan Alcatraz zit er waarschijnlijk niet in want dat zit weken van tevoren al volgeboekt maar soms heb je geluk en is er plaatsje vrij. We gaan het wel zien.

• 07 Juni 2018 - 19:53

Gisela:

WoW, mooie omgeving. Enne hoop niet dat je op Alcatraz hoeft te blijven!
    Gewoon lekker verder met de geur van verbrand rubber.