Dag 7. Miami OK Oklahoma City OK - Reisverslag uit Oklahoma City, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu Dag 7. Miami OK Oklahoma City OK - Reisverslag uit Oklahoma City, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu

Dag 7. Miami OK Oklahoma City OK

Blijf op de hoogte en volg Rob

14 Mei 2016 | Verenigde Staten, Oklahoma City

Vrijdag de 13e en iedereen is er zonder kleerscheuren vanaf gekomen. Het was een heel warme dag en lekker in mijn T-shirt rond gereden. Nadeel is wel dat nu ook mijn armen verbrand zijn. Ik ben net nog even naar Walgreens geweest. Dat is een soort hele grote drogist en daar heb ik iets kunnen vinden tegen het branderig gevoel. Iets met aloëvera maar volgens de juffrouw die mij hielp werkt dit fantastisch. Ik moet zeggen het branderige gevoel is bijna weg. Gelijk maar sunblok 30 aangeschaft. En wat ik daar nog tegen kwam, Beef Jerky, wat in Nederland bijna niet te koop is. Allerlei smaken in grote zakken en kost bijna niks. Het was vandaag wel een beetje saaie dag veel gereden op allerlei stuiter weggetjes. Ik heb nog wat foto's gemaakt in een park vol met totempalen maar na 4 foto's was mijn mobiel helaas leeg. Ik zou nog wat foto's opgestuurd krijgen van medereizigers en die zal ik later nog even toevoegen. Ik word alleen een beetje gek van die Duitsers die overal een "gruppe bilder" willen maken. Morgen gaat het weer mogelijk slecht worden. We waren net een uurtje in het hotel toen het begon te regenen. Op het locale weerkanaal werd er vermeld dat het ook nog gehageld heeft. Het leken wel duiven eieren zo groot. Er zijn voor het oosten (Texas) waar we naartoe gaan storm en tornado waarschuwingen afgegeven maar die zijn hopelijk weer opgeheven als wij daar aankomen. We gaan het wel zien.

  • 14 Mei 2016 - 14:45

    Gisela:

    Wunderschön die totempalen, ach schat, Duitersers zijn dol op groepen, gezellie!!!!!weet je toch? Whahahaha

  • 14 Mei 2016 - 18:54

    Mjv.:

    Neem je als souvenir nog zo'n totempaal mee? Daar ben jij sterk genoeg voor en de motor kan het ook wel aan; rijdt die overigens lekker? Hoeveel cc resp kW/pk?

  • 17 Mei 2016 - 11:22

    Lars:

    Gewoon doorrijden als ze een Gruppe-Bilder gaan maken, ben je er gelijk vanaf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rob

Actief sinds 28 April 2016
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 9228

Voorgaande reizen:

26 Mei 2018 - 14 Juni 2018

Western Highlights Tour

13 Mei 2017 - 04 Juni 2017

On the road again in the US

07 Mei 2016 - 20 Mei 2016

Roadtrip Route66

Landen bezocht: