Dag 2. Chicago - Reisverslag uit Chicago Heights, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu Dag 2. Chicago - Reisverslag uit Chicago Heights, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu

Dag 2. Chicago

Blijf op de hoogte en volg Rob

09 Mei 2016 | Verenigde Staten, Chicago Heights

Vandaag nog een vrije dag om te shoppen. Eerst met de hele groep en daarna individueel. Voor 10$ heb ik een dagkaart voor de subway en bus gekocht want Chicago is te groot om te lopen. Het is trouwens verboden om een vuurwapen mee te nemen in de metro (zie foto). Chicago is een mooie stad maar heeft ook veel verpauperde wijken. Ik ben nog naar de Walmart geweest voor wat kleren en een paar nieuwe laarzen (jawel) en daarvoor heb ik 37 haltes met bus moeten reizen en hoe dichter ik bij kwam hoe zwarter het zag van de mensen. Op een gegeven moment was ik nog de enige blanke in de bus. Maar ik laat mij natuurlijk niet kennen. Morgen gaan we de motoren ophalen en dan gaat het feest pas echt beginnen. We hebben nog wel even een foto van elkaar gemaakt van het echte punt waar route 66 begint. Het is er zo druk en weinig plaats om te parkeren dat dit niet met de motor kon worden gedaan dus zijn we maar met de metro gegaan. Ik heb toch nog even een paar kiekjes van Chicago gemaakt.

• 09 Mei 2016 - 14:35

Meindert:

rr,

Verraad dat handje op je rechterschouder in de foto, dat je NU al bent opgepakt?

mjv.

• 10 Mei 2016 - 10:11

Mariska:

nieuwe laarzen, jeeej!!!!!

• 12 Mei 2016 - 22:06

Jacqueline :

Toch wel zwarte laarzen dan hé!!

• 13 Mei 2016 - 15:59

Ron Middelburg:

hahahahaha geweldig stukkie Rob :)

Veel plezier en ik ga je volgen !!

Grtzzzzz