Dag 3. Chicago Lincoln IL - Reisverslag uit Lincoln, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu Dag 3. Chicago Lincoln IL - Reisverslag uit Lincoln, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu

Dag 3. Chicago Lincoln IL

Blijf op de hoogte en volg Rob

10 Mei 2016 | Verenigde Staten, Lincoln

Maar 1 foto vandaag. De uitgifte van de motoren en dat nam nog aardig wat tijd in beslag om iedereen om de beurt zijn/haar verhuur contract op te stellen maar gelukkig waren ze met z'n tweeën. Allemaal nog even oefenen en we konden op weg. Na een uurtje begon het een beetje te miezeren maar niet getreurd de rijwind blaast alles wel weer droog. Maar het bleef niet bij miezeren, het heeft gehoosd. Gelukkig heb ik bij de verhuurders, die toevallig ook een winkel hebben met allerlei motorkleding, nog even een regenpak gekocht voor slechts 60$ die ik bij een benzinestation even snel heb aangetrokken. Dat pak voldeed gelukkig prima alleen waren mijn arme laarzen volledig doorweekt. Ze staan nu te drogen maar ik denk dat dit het einde gaat worden van 35 jaar trouwe dienst. We hebben onderweg nog even een hamburger gegeten bij een restaurantje in een dorpje dat geheel is gewijd aan de veteranen uit elke oorlog waar Amerika heeft deelgenomen. Daarna weer de regen in en die was af en toe zo heftig dat we niet harder konden dan zo'n 30 kilometer per uur. Toen we eindelijk bij het hotel aankwamen was dat voor iedereen een hele verademing. Morgen zien we wel weer verder.

• 10 Mei 2016 - 16:01

Gisela:

Hé wat jammer die regen! Gelukkig heb je nieuwe laarsen die kunnen weer jaren mee.

• 10 Mei 2016 - 20:27

Peter:

Rob, de URL doorgegeven, veel plezier met de Bike Gang, en hopelijk vanaf nu alleen maar droge dagen.

• 13 Mei 2016 - 16:01

Ron Middelburg:

Neee!!! Niet je laarzen !!! ;)

• 17 Mei 2016 - 11:13

Lars:

Wat moet je voor die oude laarzen hebben?