Dag 9. Amarillo TX Santa Fe NM - Reisverslag uit Santa Fe, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu Dag 9. Amarillo TX Santa Fe NM - Reisverslag uit Santa Fe, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu

Dag 9. Amarillo TX Santa Fe NM

Blijf op de hoogte en volg Rob

16 Mei 2016 | Verenigde Staten, Santa Fe

We zijn vroeger dan normaal gaan rijden vanwege de grote afstand. Het is helaas met 2 medereizigers misgegaan. Gelukkig alleen maar blauwe plekken maar een motor moet vervangen worden. We zaten op wat hobbelige wegen toen het achter mij mis ging. Je houd altijd degene die achter je rijden in de gaten. Ze zitten achter mij en 10 sec. later niets meer dus voor de zekerheid heb ik de groep maar laten stoppen. De reisleider die voorop reed is teruggegaan om te kijken wat er mis was. De rijder achter mij ging op een hobbel in de bocht onderuit en die daar achter reed er boven op. Om de groep niet kwijt te raken zitten ze soms te dicht op elkaar. Daarna heeft iedereen natuurlijk netjes afstand gehouden. Vanochtend zijn we nog even gestopt bij een "kunstwerk" in een weiland. Iemand heeft 10 wrakken, allemaal de zelfde Cadilacs, half ingegraven en nodigt iedereen uit om ze met spuitbussen te bewerken. Er lagen een heleboel lege spuitbussen maar in sommige zat nog wat verf. Er is nagenoeg geen plaats meer op de wrakken dus ik wilde de tekst Rob was here achterlaten op de grond ervoor maar mijn spuitbus was voortijdig leeg. In de middag hebben we nog even een bak koffie gedronken in een tentje waar ze beweren precies op de helft van de Route66 te staan maar dat moet ik maar aannemen. Het was de hele dag al koud maar droog. Dat werd even anders toen we Santa Fe naderden. Het begon te hozen en te onweren en op de koop toe ook nog te hagelen. Omdat we op de toegangswegen van Santa Fe zaten was er geen noodstrook dus was het voorzichtig door glibberen. Het meeste last hadden we nog van de passerende auto's. Toen we eindelijk bij het hotel aankwamen begon de zon te schijnen. C'est la vie.

  • 16 Mei 2016 - 21:38

    Wilma:

    Hi Rob, Ik haak nu pas aan bij je verslag. Wat gaaf dat je deze reis maakt. hoe is het met je Duits inmiddels? Alweer wat opgepoetst? Die Grupe fotos is dat niet iets voor Peter Gruppe ;-) Kom je er mooi vanaf. Veel plezier nog en ik lees je verslagen met plezier. Groetjes Wil

  • 17 Mei 2016 - 16:52

    Gisela:

    Schitterend die cadilacs, jammer dat je ' was here ' niet meer lukte. Maar als ik er ooit langs rijd, dan weet ik dat jij het was.
    Goed dat jullie zo goed op elkaar passen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rob

Actief sinds 28 April 2016
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 9135

Voorgaande reizen:

26 Mei 2018 - 14 Juni 2018

Western Highlights Tour

13 Mei 2017 - 04 Juni 2017

On the road again in the US

07 Mei 2016 - 20 Mei 2016

Roadtrip Route66

Landen bezocht: