Dag 16. Barstow CA Los Angeles CA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu Dag 16. Barstow CA Los Angeles CA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu

Dag 16. Barstow CA Los Angeles CA

Blijf op de hoogte en volg Rob

23 Mei 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag was het een prachtige dag alleen wat fris in de bergen maar we zaten dan ook op 2000 meter. De wegen waren goed alleen op weinig plaatsen een vangrail. De weg werd ook door grote groepen motorrijders (met van die buikschuivers) als racecircuit gebruikt. Die malloten gingen op topsnelheid naar boven en beneden. Er gebeuren ook regelmatig zware ongelukken. Halverwege naar beneden zijn we nog gestopt bij bikers restaurant (nou ja restaurant) voor een hamburger. Er stonden minstens 100 motoren geparkeerd. Alleen vergeten een foto te maken maar mogelijk kan ik die wel krijgen van een van mijn mede reizigers. Uiteindelijk stonden we op de boulevard voor een foto van de zee. We hebben de motoren ingeleverd en de reis is voorbij. Bij elkaar hebben we meer dan 2900 mijl (4700 km.) gereden. Ik heb veel plezier gehad tijdens de reis maar ben blij dat ik morgen even niet meer in het zadel zit. Morgen nog een dag uitrusten en dan weer naar huis.

• 23 Mei 2016 - 07:59

Wilma :

Hi Rob,
    Wat zal je van de reis genoten hebben. Was een leuk reisverslag. Geniet nog even en goede reis naar huis.
    groetjes.

• 23 Mei 2016 - 10:28

Gisela:

Lieve Rob,
    Genoten van je reisverslag en je foto's. Zo iets bijzonders gaat altijd veel te snel, maar je hebt het wel helemaal gedaan op de motor. Super hoor.
    Tot horens.

• 23 Mei 2016 - 22:17

Sito:

Wat een avontuur ! geweldig ! Goede reis !