Dag 8. Muscle Shoals AL -> Nashvill TN - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu Dag 8. Muscle Shoals AL -> Nashvill TN - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu

Dag 8. Muscle Shoals AL -> Nashvill TN

Door: Rob Raaphorst

Blijf op de hoogte en volg Rob

21 Mei 2017 | Verenigde Staten, Nashville

Gisteren was er helaas geen wifi in het hotel dus vandaag 2 dagen tegelijkertijd online.
Tot vanmiddag was het mooi weer maar daarna kwam het met bakken uit de hemel. Gelukkig waren we een half uurtje daarvoor net in gecheckt in het hotel. De hele dag op de motor gezeten op een mooie rit over kleinere wegen dwars door de natuur. We wilde lekker vroeg in Nashville zijn om de Country & Western kroegen af te lopen toen de regen roet in het eten gooide. Om een uurtje of 6 was het eindelijk een beetje droog dus alsnog de stad in. Eerst een hamburger gescoord bij het Hard Rock Café en inderdaad onder hetzelfde management als het Hard Rock Café in Amsterdam. Na het eten nog even wezen kijken op Broadway. Een heel gezellig straat en enorm druk met veel cafés en live muziek. De meeste bandjes speelde hard rock en er was helaas heel weinig Country &Western muziek. We hebben het niet te laat gemaakt want morgen hebben we een pittige rit naar Gatlinburg voor de boeg en dit is de langste rit (221 mijl) van de gehele tour dus niet te laat naar bed en morgen wordt er weer veel regen verwacht.
De eerste “gruppenbild” is er doorheen (zie mijn vorige reis) dus die wil ik jullie niet onthouden.