Dag 17 en 18. New Orleans LA - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu Dag 17 en 18. New Orleans LA - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu

Dag 17 en 18. New Orleans LA

Door: Rob Raaphorst

Blijf op de hoogte en volg Rob

31 Mei 2017 | Verenigde Staten, New Orleans

Weer twee dagen tegelijk want gisteren heeft het helaas de hele dag geregend. Het enige nuttige wat ik heb gedaan is naar de Walmart geweest voor nieuwe T-shirts, een nieuw horloge (de oude heeft het na 20 jaar trouwe dienst eindelijk begeven maar ik neem hem toch mee terug want het was een corruptie geschenk van een goede voormalige klant) en een berg beef jerky. Vanochtend was het droog en heb een boottocht gemaakt met een Paddel Wheel Steamboat de Natchez (inclusief lunch). Een ieder die ooit naar New Orleans gaat moet dit zeker doen want ik heb mij prima vermaakt en de lunch was heerlijk. Helaas is het halverwege de dag weer gaan regenen en dat doet het nu nog steeds. Hopelijk is het morgen beter want ik wil nog een tour maken met de Hop-On Hop-Off city tour bus.