Dag 20. New Orleans LA - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu Dag 20. New Orleans LA - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu

Dag 20. New Orleans LA

Door: Rob Raaphorst

Blijf op de hoogte en volg Rob

02 Juni 2017 | Verenigde Staten, New Orleans

De voorlaatste dag. Het begon aardig maar tegen het einde van de middag sloeg het weer om en kwam het met bakken naar beneden. Voor morgen ziet het er niet veel beter uit. Vandaag ben ik nog wat door de stad wezen struinen en heb hier en daar nog wat foto’s gemaakt. Ik kwam nog langs een huis waar zomaar familie zou kunnen wonen maar ik ben het niet wezen vragen. Er is hier een zaak genaamd Gooring Bros. Hat Shop DE hoedenwinkel van New Orleans. Ik heb er een aantal opgezet en kwam er achter dat ik toch geen hoedenpersoon ben hoewel de juffrouw in de winkel er van overtuigd was dat er een hoed bij was met mijn naam erop. Nog een bezoekje gebracht aan The Riverwalk Outlet centre. Ze hebben daar allemaal groepen winkeltjes die b.v. schoenen, kleding of sieraden verkopen maar de meeste ruimte wordt in beslag genomen door Amerika’s grootste interesse de Food departement. Een enorme hoeveelheid winkeltjes die allerlei verschillende soorten eten verkopen en druk dat het daar was. Nog een bakkie gedronken bij Starbucks en terug naar de B want het begon al te druppelen.

  • 02 Juni 2017 - 17:37

    Gisela:

    Volgens mij heb je veel regen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rob

Actief sinds 28 April 2016
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 9106

Voorgaande reizen:

26 Mei 2018 - 14 Juni 2018

Western Highlights Tour

13 Mei 2017 - 04 Juni 2017

On the road again in the US

07 Mei 2016 - 20 Mei 2016

Roadtrip Route66

Landen bezocht: