Dag 21. New Orleans LA - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu Dag 21. New Orleans LA - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu

Dag 21. New Orleans LA

Door: Rob Raaphorst

Blijf op de hoogte en volg Rob

02 Juni 2017 | Verenigde Staten, New Orleans

De laatste dag in New Orleans en morgenochtend vlieg ik terug naar huis. Het wordt een lange vlucht. Van New Orleans naar Chicago daarna naar Amsterdam en gelijk door naar Alicante waar ik zondagmiddag land. Vandaag was het nog redelijk weer en aangezien mijn OV kaart nog geldig was ben ik nog wat rond wezen rijden en heb nog een laatste foto gemaakt die ik jullie niet wil onthouden. Ik wil iedereen bedanken die de tijd heeft genomen om al die "onzin" te lezen en de foto's heeft bekeken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rob

Actief sinds 28 April 2016
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 9107

Voorgaande reizen:

26 Mei 2018 - 14 Juni 2018

Western Highlights Tour

13 Mei 2017 - 04 Juni 2017

On the road again in the US

07 Mei 2016 - 20 Mei 2016

Roadtrip Route66

Landen bezocht: