Dag 8. Oklahoma City OK Amarillo TX - Reisverslag uit Amarillo, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu Dag 8. Oklahoma City OK Amarillo TX - Reisverslag uit Amarillo, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu

Dag 8. Oklahoma City OK Amarillo TX

Blijf op de hoogte en volg Rob

16 Mei 2016 | Verenigde Staten, Amarillo

Een dagje te laat maar het is gisteren erg laat geworden maar daarover later. Dag 8 begon een beetje somber maar knapte al snel op. 160 mijl dus een rustige dag. Op verzoek van onze Duitse medereizigers was onze eerste stop de plaatselijke Harley dealer geweest. Heel veel Harleys maar als we de kans krijgen gaan we er bij nog een langs die vele malen groter is. Onderweg hebben ook nog een Route66 museum bezocht waar ik nog een "echt" Route66 T-shirt heb gescoord. De foto volgt later. Maar nu de avond. We zijn met z'n allen, gebracht door limousines van het restaurant (de foto is helaas mislukt), gaan eten bij de Big Texan Steak Ranch. Een enorm groot restaurant waar plaats is voor 500 personen. Ik heb zelf de kleinste ribeye biefstuk genomen die woog 12 oz (340 gr.) maar met de patat en de coleslaw was dat meer dan genoeg. De grootste was 24 oz. Eigenlijk was er ook nog een van 72 oz. (2 kilo). Als je die, incl. patat en salade, binnen 20 min. kan opeten hoef je niet af te rekenen. Er zijn maar heel weinig die dat voor elkaar krijgen hoewel er die avond wel 3 waren die het toch hebben geprobeerd. Ik was nog van plan een foto van mijn biefstuk te maken maar toen hij eindelijk voor mij lag ben ik het straal vergeten. Morgen (vandaag dus) wordt het een lange dag. 280 mijl. Om 8 uur gaan we weer rijden en omdat we de tijd grens overgaan hebben we een uur langer.

• 17 Mei 2016 - 16:45

Gisela:

Lieve Rob, heerlijk dat je het zo naar je zin hebt. Jammer, had graag de 'eet' foto's gezien. Mooi hoor die motoren.

• 18 Mei 2016 - 12:43

Silvia:

VW bus lijkt wel foto vanuit Ibiza hahaha .....