Dag 2. Los Angeles CA -> Palm Springs CA - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu Dag 2. Los Angeles CA -> Palm Springs CA - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu

Dag 2. Los Angeles CA -> Palm Springs CA

Blijf op de hoogte en volg Rob

28 Mei 2018 | Verenigde Staten, Palm Springs

Vandaag een verschrikkelijke dag gehad. Alles ging mis. We waren net op weg de stad uit toen er een verkeerslicht op rood sprong en van de laatste 4 er 3 door het rood gingen en de laatste het met goed fatsoen het niet meer kon redden. Ik dus. Dat is allemaal niet zo erg als dan de laatste dan maar bij de volgende bocht op mij gaat staan wachten. Niet dus. En zo komt het dus dat ik aardig wat van Los Angeles heb gezien. Gelukkig wist ik waar ze neertoe zouden gaan en dat was en bikers café in de bergen genaamd Hell's Kitchen bij Ortega. Met behulp van mijn mobiel en een paar aardige Amerikanen heb ik het café gevonden maar daar was al iedereen weer weg bevalve 1 reisleider die toch nog op mij gewacht had. Die moest ook nog een reisgenoot gaan helpen die zonder benzine stond. Die persoon hebben we niet gevonden omdat de andere reisleider niet de normale route had genomen. Al met al koste het een hele dag om iedereen in het hotel te krijgen waren er 4 kamers te weinig geboekt waaronder de mijne natuurlijk. Nu zit en een of ander achenebuisj hotel waar maar 1 lampje in de kamer het doet en de lamellen voor de ramen kapot zijn en mijn kamer is op de begane grond. En het ontbijd kan ik wel vergeten maar ik denk niet dat ik wat aan had deurven raken. Het bed is gelukkig verschoond maar het matras is kl.....
Morgen kan het alleen maar beter worden. Hoop ik. Nu ga ik proberen te slapen maar ik vraag mij af of dat gaat lukken. De AC doet het wel gelukkig wel maar maakt alleen een koelere herrie.
Oh ja, geen foto's vandaag. Geen tijd voor gehad.

  • 28 Mei 2018 - 07:28

    Dolly:

    Last van jetlag?

  • 28 Mei 2018 - 08:59

    Gisela:

    Getverderrie Rob, daar hadden we niet op gerekend! Hoop dat het beter wordt. Knuffels

  • 28 Mei 2018 - 12:03

    Silvia:

    Whowieeee dus vanaf nu kan het alleen maar beterrrrrr have fun gr sil

  • 28 Mei 2018 - 21:06

    Yvonne:

    Jeetje wat een narigheid allemaal.En dat hotel.Schande hoor.Ze mogen je morgen wel flink compenseren met een hele mooie kamer dit keer.Dat ze niet op je wachtten.Er zijn er toch zeker 2 die wisten van het stoplicht.Maar goed...hopelijk heb je alle narigheid gehad en kun je lekker genieten vanaf nu.Groetjes hoor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rob

Actief sinds 28 April 2016
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 9235

Voorgaande reizen:

26 Mei 2018 - 14 Juni 2018

Western Highlights Tour

13 Mei 2017 - 04 Juni 2017

On the road again in the US

07 Mei 2016 - 20 Mei 2016

Roadtrip Route66

Landen bezocht: