Dag 3. Palm Springs CA -> Lake Havasu AZ - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu Dag 3. Palm Springs CA -> Lake Havasu AZ - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van Rob Raaphorst - WaarBenJij.nu

Dag 3. Palm Springs CA -> Lake Havasu AZ

Blijf op de hoogte en volg Rob

29 Mei 2018 | Verenigde Staten, Lake Havasu City

Deze keer is het een heel goed hotel. Dag en nacht verschil. Koelkast, magnetron, koffiezetapparaat en een schone badkamer. Ook doen alle lampen het. Wat een luxe. Vandaag ging het ook veel beter want ik ben de ploeg meer 1x kwijtgeraakt en na 3 kwartier hing ik al weer aan de staart. Het was vandaag wel een saaie dag want we hebben bijna alleen maar gereden. Nog wel naar een nationaal park geweest. Nou ja de ploeg dan want ik moest nog wat tijd inhalen en het park had ik 2 jaar geleden al gezien. Het was ook heet vandaan. Zo'n 40 gr. in de schaduw en in de zon, weet ik niet maar het was er warm. Ik heb een aardig rood kleurtje gekregen. Morgen wordt het iets koeler. Helaas weer geen foto's vandaag. Ik had een paar foto's van het landschap kunnen nemen meer die zaten al genoeg in de 2 vorige reizen. Morgen zien we heet wel.

  • 29 Mei 2018 - 20:30

    Gisela:

    Zoooo fijn dat je het nu beter naar je zin hebt, maar jammer dat er geen foto’s zijn.
    Vind het ook leuk om foto’s van verleden jaar te zien hoor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rob

Actief sinds 28 April 2016
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 9230

Voorgaande reizen:

26 Mei 2018 - 14 Juni 2018

Western Highlights Tour

13 Mei 2017 - 04 Juni 2017

On the road again in the US

07 Mei 2016 - 20 Mei 2016

Roadtrip Route66

Landen bezocht: